maandag 1 juli 2013

review van nivea DNAge cell renewal

dit is het pakje voor ik het opende ik kreeg het bij een magazine ik weet wel niet meer de welke.
ik vind zo van die pakjes eigenlijk helemaal niet handig en dat merkte ik wel toen ik het opdeed hingen mijn handen, kleren en tafel vol. maar als je de potten koopt heb je dat dan wel niet.
ik heb als eerste de oogcontourcrème gebruik die werk wel goed
net zoals de dag en nachtcrème.

natuurlijk ben ik niet zo oud dus of het echt je jonger maakt daar kan ik geen antwoord op geven al maakt het je huid wel zacht en soepeler. geen droge huid meer en oma's kunnen gerust in je wangen knijpen en het doet veel minder pijn (ahahhahaha). 

de anti-age lijn met actief foliumzuur & creatine stimuleert effectief de celvernieuwing van binnenuit en beschermt het DNA : 
-minder rimpels
-zichtbaar steviger

ik raad hem zeker aan want :
- nivea is een betrouwbaar merk
- nivea is ook niet zo duur

ik geef het een 8/10

geef even commentaar zo kan ik zien of julie het leuk vonden of niet en zeg ook of je wil dat ik meer reviews doe.

bye make-up princess

Geen opmerkingen:

Een reactie posten