maandag 1 juli 2013

Review van biocuraaqua-complete masker hydraterend


 dit is de tube ik vind het uiterlijk er mooi uit zien met de blauwe dop en streep en dan de witte tube versierd met zilveren letters en een paar strepen.


 biocura is het een merk dat vaak bij de Aldi wordt verkocht.

zo ziet de crème er dus uit. gewoon wit, maar ze ruikt geweldig echt lekker ook als je ze op je huid doet blijft de geur voor een lange tijd aan je hand plakken.










het voelt verfrissend aan op de huid en maakt de huid ook lekker zacht.

ik raad het echt aan omdat :
- het niet zo duur is
- het met aloe vera en provitamine B5
- en het is geschikt voor elk huid type.

ik geef hier voor een 7/10 omdat er natuurlijk maskers van een beter merk zijn en het leuke aan een masker is de kleur als ik denk aan een masker dan zie ik meteen een groen mens met komkommers op haar ogen.

dit masker is kleurloos wat ik echt wel spijtig vind.

LOTS OF LOVE

make-up princess

Geen opmerkingen:

Een reactie posten