dinsdag 2 juli 2013

review nagellak flair Sweet Love


zo ziet het nagellakje er uit het is een speciale nagellak want het zat bij het magazine flair. je kon kiezen uit 3 kleuren, allemaal roostinten dit is de lichtste sweet love je had ook nog summer vibes en iets met (summer?) passion . ik vond deze kleur mooi en ik had al veel donkere rozen nagellakjes dus daarom koos ik deze.

ik vind de verpakking super mooi het strikje onder Love en de naam vind ik de beste van de 3 maar als ik de kleur zie denk ik aan Marshmallows


zo ziet het er uit het penseeltje in nogal plat en klein maar dat werkt in zijn voordeel.
het spijtige is het STINK ENORM!!!! supper irritant echt als je er te lang aan ruikt wordt je misselijk en krijg je hoofdpijn ik zou als je daarvoor gevoelig bent het niet aanraden


dit effect geeft het op je nagels een mooie roze tint het spijtige is dat je veel laagjes moet aanbrengen voor het echt blijft zitten.

negatief:
-stinkt
-dekt niet goed

positief
- goedkoop
- mooie kleur
-handig klein formaat
-schattig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten